mandag den 11. marts 2013

Mit ønske med denne blog

Jeg har brug for luft. Der sker så meget i mit liv, som jeg ikke bare kan råbe højt om på gaden, fordi der også er personer, som jeg ønsker at beskytte. Så i stedet vil jeg skrive på denne her blog, så mine erfaring og oplevelser kan blive delt med relevante faggrupper og interesserede mennesker, så de kan reflektere over livet med ny viden.

Jeg kommer til at berøre emner som senfølger efter incest, seksuelle overgreb og andre svigt i barndommen. Læserne vil få indblik i mit liv, mine kampe, mine udfordringer som både kvinde og mor. Jeg vil fortælle om social arv og mine børn. 

Jeg har valgt at skrive anonymt under et andet navn. Min familie lever stadig og skal ikke opleve sig udleveret og sladret om. Mine børns historie er vigtig at fortælle, men de skal kunne gå i skole og have venner uden at deres situation er kendt af alle. Journalister ville kunne have et ønske om at opsøge mig og mine børn, det må aldrig nogensinde ske. Selvom jeg selv føler mig parat til at fortælle åbent om mine oplevelser, så er det også rart at kunne bo i fred og møde mennesker uden at de kender hele min historie. 

God læselyst




Ingen kommentarer:

Send en kommentar